Το e-mail marketing είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που επιτρέπει να επικοινωνήσετε μέσα σε μερικά λεπτά με χιλιάδες άτομα με τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να γίνει όμως αποτελεσματικό και να μην δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα σε εσάς και την ιστοσελίδα σας πρέπει να διεξάγεται υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
Πλεονεκτήματα
- Διευκολύνει την επικοινωνία σας με πολλαπλούς παραλήπτες ταυτόχρονα: με χιλιάδες πιθανούς πελάτες και συνεργάτες
- Βοηθάει στη δημιουργία ισχυρών και βιώσιμων σχέσεων με τους παραλήπτες
- Μπορεί να γίνει στοχευμένο, π.χ. αποστολή μιας προσφοράς μόνο σε κατοίκους της Αθήνας
- Παρέχει στατιστικά στοιχεία για τους παραλήπτες (ποιοι άνοιξαν το e-mail, πόσοι διαγράφηκαν, πόσα e-mail γυρίσανε πίσω, δεν διαβάστηκαν ή ήταν ανενεργά)
- Είναι πολύ πιο φθηνό σε σχέση με την αποστολή μέσω ταχυδρομείου ή με την τηλεφωνική επικοινωνία
Τρόποι
- Αποστολή στους συνδρομητές προσφορών ή κουπονιών. Σε συνδυασμό με μια ανάρτηση στην ιστοσελίδα σας μπορεί να γίνει κίνητρο για νέες εγγραφές στην υπηρεσία ενημερωτικών e-mail.
- Ενημέρωση για νέες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις στο χώρο όπου δραστηριοποιείστε.
- Αποστολή ευχετήριων καρτών, π.χ. τα Χριστούγεννα και το Πάσχα
Μερικές χρήσιμες συμβουλές
- Όταν στέλνετε από το προσωπικό e-mailσας πολλά e-mailυπάρχει πιθανότητα να χαρακτηριστείτε ως κακόβουλος αποστολέας (spammer) από τους ISP (Internet Service Providers) με αποκλεισμό από παρόμοιες ενέργειες. Οι ISP έχουν πολλές τεχνικές φιλτραρίσματος για την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, οι οποίες συνεχώς ανανεώνονται. Καλύτερα να χρησιμοποιείτε πλατφόρμες Email Marketing.
- Να αποφεύγετε να στέλνετε email που περιέχουν μόνο εικόνα - τέτοια email συχνά θεωρούνται ύποπτα από τους ISP. Επίσης, πρέπει να αποφεύγετε τη χρήση συνεχόμενων κεφαλαίων γραμμάτων.
- Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία πρέπει να ενημερώνετε τις επιστολές σας με τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα και να παρέχετε την δυνατότητα διαγραφής (ειδικό link) για τους παραλήπτες που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν άλλα ενημερωτικά email.
- Πρέπει να στέλνετε e-mail σε παραλήπτες που έχουν γραφτεί στην λίστα σας (π.χ. από την ιστοσελίδα σας) και επιθυμούν να ενημερώνονται από εσάς.
- Να προσέχετε το περιεχόμενο των e-mail σας ώστε να μην κουράζετε τους παραλήπτες με «μοναδικές και καλύτερες» προσφορές.
- Να στέλνετε τα e-mail σας τακτικά, αλλά όχι πολύ συχνά, π.χ. κάθε 15 του μήνα.
Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε είναι η συμβατότητα του newsletter που θα φτιάξετε με τους email clients. Δηλαδή, όταν το ίδιο e-mail θα εμφανίζεται διαφορετικά στο Outlook 2003, Outlook 2007, Hotmail, Gmail, Yahoo και στα κινητά τηλέφωνα.
Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό μακέτας newsletter (e-mail template) και τη μαζική αποστολή e-mail για:
- Ενημερωτικά e-mail, π.χ. προς τα μέλη των οργανισμών, σωματείων και συλλόγων
- Διαφημιστικά e-mail προς τους πελάτες σας για προώθηση νέων προϊόντων και προσφορών
- Δελτία τύπου σε e-mail
- Ευχετήρια εποχιακά e-mail προς τους πελάτες/συνεργάτες σας
Από εσάς χρειάζεται μόνο η λίστα των επαφών. Η αποστολή γίνεται με τήρηση των Κοινοτικών οδηγιών και της Ελληνικής νομοθεσίας (anti-spam, δυνατότητα αυτόματης διαγραφής). Μετά τη πραγματοποίηση της αποστολής παίρνετε πλήρη στατιστικά της καμπάνιας σας.
Δείγματα μακέτας υπάρχουν στο portfolio.
✓ Κατασκευή ιστοσελίδων με Responsive Web Design
✓ Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης